7. april 2012

ok, her har været lidt stille. jeg ved det godt, men der har været mange tanker jeg har skulle have styr på. var ude for en ubehagelig oplevelse forleden, og derefter har det hele virket lidt sløret. - men nok om det! jeg har brugt tiden på at kigge lidt (læs: helt sindsygt meget) tilbage på Elin Kling's blog - hun er nok et af de mennesker, der inspirerer mig aller mest. hos hende kan man virkelig sige at "less is more". hun har en enkel og minimalistisk stil, og så ser hun bare altid pisse lækker ud! her får i lige en lille (nu lyver jeg jo, for det er ikke en lille en af slagsen - bruger man overhoved lille i denne sammenhæng??) bunke billeder. håber de inspirerer jer ligeså meget som de inspirerer mig. nu vil jeg bare stoppe denne ligegyldige tekst og lade resten til billederne. nyd lørdagen! 


















jeg har virkelig prøvet at begrænse mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar