25. marts 2012

I dag var jeg nede på en café, hvor jeg havde søgt arbejde, og jeg havde blot fået at vide, at jeg skulle møde op der kl. det - så det gjorde jeg. Jeg var ret nervøs, hvilket jeg desværre ret ofte bliver, da jeg er lidt genert når det gælder mange nye mennesker. Men det gik fint og jeg har allerede fået nogle vagter. Så ser vi hvordan det går - deres koncept er lidt anderledes, men det skal sikkert nok blive meget sjovt.

Har i ellers nydt det fantastiske vejr? - her var havgusen endelig væk, så man så faktisk solen i dag, wow.
Undskyld for, at jeg ikke fik taget noget billede af mit outfit (det var ellers planen) - tiden trak ud. I stedet får i lige et herligt (yea, right) billede af mig, mega skønt jo. Det er den samme hættetrøje jeg har haft på i dag - det må da tælle for noget, gør det ikke?

Jeg snakker for meget. jeg ved det godt. undskyld. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar