19. marts 2012

Efter skole gik jeg hjem gennem skoven, dels fordi min bus ikke kørte på det tidspunkt og så er det jo fin motion - 8 km med rygsæk. 
Plus, det var super dejligt vejr jo (hvis man ikke lige var ved at blive blæst væk af et masivt vindstød). 
Jeg tog lige nogle billeder med min super dårlige mobilos, så jeg undskylder mange gange for den ringe kvalitet, men sådan så jeg altså ud i går. 

Ps. Jeg har påtaget mig en lille udfordring i denne uge! Hvis jeg kan holde mig fra slik og usundt i en hel uge (mandag-søndag) så må jeg tillade migselv at købe de nike air max navigate jeg viste jer i et tidligere indlæg. Jeg er nødt til at eje dem, og da jeg ingen penge har pt må jeg tage fra min lille opsparring til roskilde frestival (hvis jeg klarer udfordringen selvfølgelig). Sur røv, men så må jeg jo tage nogle ekstra vagter. 
- Jeg har appropo muligvis fået mig et nyt job, men det fortæller jeg mere om på et andet tidspunkt. 

God dag til jer alle! 

Vintage jakke - Fars striktrøje - Urban Outfitters skjorte - Monki kjole - Vans

Ingen kommentarer:

Send en kommentar